Succession Planning

Modul în care ne organizăm poate spune multe despre noi. Aceeași situație se poate întâmpla când vine vorba despre o companie. O organizare bună nu numai că ne sporește eficiența, ci dovedește clienților și profesionalismul modului în care ne desfășurăm activitatea.

Succession Planning este o strategie de management care se ocupă cu găsirea angajaților potriviți pentru a prelua un rol important al unui departament și antrenarea acestora în domeniul respectiv. Această strategie ne ajută în principal în cazul în care un angajat aflat într-o poziție importantă avansează sau este eliberat din poziție. Aici intervine Succession Planning, așezând angajatul antrenat în poziția liberă din departamentul respectiv, menținând astfel profesionalismul, seriozitatea și eficiența firmei.

Această strategie nu numai că ajută la o bună organizare a companiei, ci aduce și un nivel de satisfacție angajatului care este pregătit pentru rolul respectiv, ridicându-i stima și respectul de sine, precum și productivitatea.

Planificarea din timp pentru aceste situații ne poate scăpa de deciziile luate în grabă, în acest fel evintând probleme precum avansarea unui angajat nepregătit care ar putea încurca situația.

logo

Reclame

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s